7 maart 2011

Sneak preview

I have an sneak preview to show you.... just an glimp of an new bead set.
It´s not finished yet, I just have to add an few little round spacer beads to them.
The beads are right now cooling down in the kiln, but tomorrow they will be ready for my shop!
Till tuesday night it´s Carnival here, most people party right now.
I´m celebrating my own Mexican party. The beadset is called Mexican Fiesta! ☺☺☺

Ik heb een sneak preview om te laten zien......een glimp van een nieuwe kralenset.
Het is nog niet klaar, ik moet er nog een paar ronde spacer kralen aan toevoegen.
Ze liggen nu in de oven af te koelen. Morgen is alles klaar voor mijn winkel!
Tot dinsdagavond is het Carnaval, de meeste mensen zijn nog flink aan het feesten.
Ik ben mijn eigen Mexicaanse feest aan het vieren. De kralenset heet Mexican Fiesta! ☺☺☺

Geen opmerkingen:

Een reactie posten