20 maart 2011

My Studio

Geen nieuwe kralensets om te laten zien, maar ik heb wel wat foto's van mijn pas verbouwde atelier.

Omdat mijn vorige afzuigkap niet goed functioneerde, hebben mijn man en mijn vader een afzuigkap op maat voor mij gemaakt. Heel wat uurtjes zijn ze er mee bezig geweest. Ik ben dan ook ontzettend blij met het resultaat! Geen nare luchtjes, en openstaande ramen voor de ventilatie meer.....

De afzuigkap bestaat uit een softbox met afzuigslang naar buiten. Daaromheen is een stalen 'schoorsteen' afzuigkap gebouwd van metaal. De afzuigkap is aan en uit te zetten met een knop, en tevens in sterkte in te stellen (van 0% tot 100 %).

De afgelopen week heb ik daarom weinig kralen gemaakt. Ik ben druk bezig geweest met het opruimen en herinrichten van mijn atelier. En een aankomende glasexpositie vraagt ook mijn aandacht. Maar daarover later meer! 


No new beadsets to show you, instead I have some pictures of my finished glass studio.

Because my former ventilation system wasn't working well, my husband and my father made an custom ventilation system for me. Many hours they spent with it. And I am very pleased with the result! No unpleasant smells, open windows for ventilation and more .....

The system consists of a soft box. Around it is a steel 'chimney' hood constructed of metal. I can turn the system on and off with an button, and switch in strength from 0% to 100%.

The past week I haven't had time to make beads. I've been busy with cleaning up and reorganizing my studio. And an upcoming glass exhibition also calls my attention. But more on that later!

First some pictures..... (It's not always so clean and tidy!!!)......




1 opmerking:

  1. Hoi Elize,

    Ik ben na je berichtje toch nog even gaan snuffelen op je blog. Wat maak je prachtige kralen!! Wie weet kom ik toch eens kijken op je etsy shop als ik een ketting wil maken met een mooie grote kraal er aan.
    Ik heb me aangemeld bij je volgers. Zelf heb ik ook een blog via blogspot. Als je het leuk vindt ben je welkom om daar ook een kijkje te nemen.

    Groetjes, Petra ( Ribelle's hoekje)

    BeantwoordenVerwijderen