1 maart 2011

And there is March

Op de eerste dag van Maart heb ik wat nieuwe focals om te laten zien!
At the first day of March I have to show some new focals as I mentioned yesterday!

Here they are!



Ik hoop dat je ze net zo mooi vindt als ik. Ze zijn kleurrijk, en er zijn allerlei details van binnen te zien zoals o.a. bubbels en silver mesh.

I hope you like them as much as I do! They are full of color and splashing inside bubbles, silver mesh and more.

Ik hoop ook een kralenset gemaakt in de kleuren van het voorjaar. Fris groen, paars en blauw. Ik heb gehoord dat het deze week mooi zonnig weer wordt met een warmere temperatuur. Ik vind het heerlijk om het begin van het voorjaar in de lucht te ruiken!

I also made an bead set in spring colors. I've heard that this week is going to be sunny and with an nicer temperature, you can almost smell that spring is in the air. I really like it!

All beads are for sale at my Etsy shop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten