25 juni 2011

The Spanish Dance

Gisteren was ik geinspireerd door de kleuren van Spanje. De kleur rood geeft echt power aan het zwart en wit. Ik heb een ronde kralenset gemaakt met een grafisch design. Na vele jaren kralen maken vind ik het vaak nog lastig om bij het encasen geen kleine luchtbellen in het glas te maken. Er zijn wat luchtbelletjes in de kralen set te vinden, maar ik heb ze tot een minimum geprobeerd te beperken. Ik ben blij met deze set. Ze zijn te koop in mijn Etsy winkel. Ik heb ook een mooie bloemen tassel hanger en hibiscus bloemen kralen in mijn winkel toegevoegd.

Yesterday I was all inspired by the colors of Spain. The color red really gives some power to the black and white. I made an round bead set with an more graphic design. After many years of beadmaking I  find it often hard to make an thick encasing layer of clear, without enclosing those tiny air bubbles. There are some bubbles in this bead set, but I downsized them to an minimum. I'm happy with this set. They are for sale on my Etsy shop! I also included an beautiful flower tassel pendant and hibiscus flower beads. Go check them out!  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten