9 juni 2011

Necklace Collection 2011

De titel suggereert meer kettingen dan dat ik nu kan laten zien, maar ik ben van plan er nog meer te maken. Heb ik al eens eerder gezegd dat ik heel erg van bloemen hou? -lol-. Ik heb tropische bloemen hangers gemaakt aan een zijden koord. De ketting is zowel kort als lang te dragen door een verschuifbare kraal op het koord.

The titel suggests a little bit more necklaces, then I actually have to show you. But 'm willing to make more of them. Have I said before that I'm totally in love with flowers? -lol-  I have made tropical flower pendants on an silk ribbon. You can wear the necklace short or long as you want, because of the adjustable bead at the silk ribbon.

Jammer genoeg is een klein stukje van de bovenkant van de kraal afgebroken toen ik de kraal aan het wire worken was. Daarom heb ik besloten om deze ketting voor mezelf te houden omdat ik niet wil dat klanten problemen krijgen met eventuele verdere breuken van het glas. Dus minder voor jullie, maar meer voor mezelf! En dat vind ik in dit geval helemaal niet erg. Ik hou van de tropische warme rode, roze en paarse kleuren van de bloemen en het zijden koord in de ketting. Het is lastig te zien op de foto, maar het handgeverfde zijden koord is in de kleuren rood, roze, en oranje.

Unfortunately an little glass piece chipped off at the top of the bead, when I was wire working the pendant.
I decided to keep this necklace for myself, because I don't want customers to get in trouble with glass that might breaks. So less for you, but more for me! I really like the tropical warm red, pink and purple colors of the flowers and the silk ribbon in the necklace. It's difficult to see on the photo, but the silk ribbon is red, pink and orange dyed.

Deze ketting is te koop op Etsy
This necklace is for sale on Etsy

1 opmerking:

  1. Hoi Elize,

    Dank je wel voor je compliment op de bloemarmbandjes. Maar deze ketting ( en andere sieraden) is ook echt een lust voor het oog.

    Groetjes, petra

    BeantwoordenVerwijderen