13 februari 2012

Wire Wrap Bracelet

Dit is de armband waar ik het over had. De kralen die eruit zien als kleine stenen (degene met het draad erom heen) zijn gemaakt met glas dat Gunmetal heet. Dit glas heeft een industriele look. Ik hou van het contrast tussen de felle kleuren en de grijze kralen. Ik heb nog niet besloten of ik deze armband voor mezelf ga houden, of dat ik het in mijn Etsy shop zal plaatsen....

This is the bracelet I have been talking about. The beads that look like little rocks (the ones with wire around it) are made with the glass called Gunmetal. This glass has an industrial look, in my opinion. I love the contrast between the bright colors and the grey ones. I haven´t decided yet, if I will keep this one for myself or place it in my Etsy shop.....



2 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie armband, de kleuren spatten weer het scherm af en dan gecombineerd met die gunmetal kralen... hele mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen