10 januari 2012

It's my birthday!

Vandaag is mijn verjaardag, ik ben alweer 30 jaar geworden. Het leven lijkt alleen maar mooier te worden.Vandaag een rustige dag gehad met wat familie, want mijn verjaardagsfeestje heb ik afgelopen zaterdag al gevierd. Het huis staat nu gezellig vol met allemaal cadeautjes en bloemen die ik gekregen heb. Ik kijk met plezier en dankbaarheid terug naar deze dag.  

Een nieuw jaar, 30 jaar oud, en een nieuwe periode in mijn leven. Ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar allemaal gaat brengen.

En volgens mij kan het nog...... Voor iedereen veel gezondheid, liefde en creativeit voor 2012 toegewenst!


Today is my birthday, I'm already 30 years old. Life only seems to be better.Today was an quiet day with my family, because I have already celebrate my birthday last saturday. The house is now filled with all the nice gifts and flowers I received.  I look back with pleasure and gratitude to this day.

A new year, 30 years old, and a new period in my life. I wonder what the new year will bring.

And I think I still can....... I wish everybody many health, love and creativity for 2012!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten