4 december 2011

Waiting for Christmas

De dagen worden korter, de nachten langer. Het duurt niet lang meer voordat het Kerstmis is.
Voor de meesten van ons een tijd van warmte en gezelligheid. Op tafel staat bij ons een schaal met diverse oosterse glaasjes met waxinelichtjes erin. Als alle kaarsjes aangestoken zijn, schijnen de patronen van de glaasjes heel mooi op de muren. Volgende week de kerstboom zetten, wij hebben er zin in!
Maar eerst is er nog Sinterklaas.... voor iedereen die het viert een hele fijne Sinterklaas toegewenst!


Na de Flame On heb ik nauwelijks nog inspiratie gehad voor nieuwe kralen. De druk van kralen produceren voor de beurs heeft zijn parten gespeeld in mijn creativiteit. Hierdoor heb ik geen zin gehad om achter de brander te kruipen. Het is leuk om kralen te maken, maar niet als je het gevoel hebt dit te moeten doen.
Toch heb ik nog het e.e.a. aan spullen liggen om op Etsy te zetten. Binnenkort ga ik de rest aan mijn winkel toevoegen en heb ik hopelijk weer zin om lekker met kralen aan de slag te gaan.

We wonen nu 2 ½ jaar in Duitsland, net over de grens met Nederland. Omdat we een oud huis hebben is er nog veel te doen. I.p.v. de kralen hebben we veel in de tuin gewerkt en heb ik mij bezig gehouden met het decoreren van onze woonkamer, een van mijn andere hobby's. De inrichting van de woonkamer en de muren blijven nooit lang hetzelfde :) Nu heb ik besloten om de okergele muur in de woonkamer paars te gaan schilderen. Het is erg leuk om met weinig middelen je woonkamer een hele andere sfeer te geven.

Kennen jullie trouwens het lampwork glass magazine; The Soda Lime Times? Sinds kort ben ik hierop geabonneerd. Het is een geweldig online tijdschrift met veel goede tutorials, interviews, tips etc. voor het maken van glaskralen. Echt een aanrader! Kijk maar eens op de site; http://www.sodalimetimes.com/

Ik heb nog wat leuke tips/websites voor jullie over het gebruiken en combineren van kleuren.
De volgende keer meer hierover!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten