7 november 2011

2 Necklaces with flower

Ik heb 2 nieuwe kettingen in mijn Etsy winkel geplaatst. Maar er komt nog meer. Ik hoop dat ik de komende dagen wat tijd heb om nog meer glaskralen en kettingen op de foto te zetten en aan mijn winkel toe te voegen.

Wat vind je van mijn nieuwe ontwerp met bloemen cabuchons onder mijn focal glaskraal aan de ketting?
Ik vind het ontwerp mooi geworden. Het kleine bloemetje draait niet om tijdens het dragen omdat de glaskraal veel zwaarder van gewicht is dan het bloemetje. Het ontwerp is origineel en wat ongewoon. Ik ben altijd aan het denken over nieuwe materialen die ik kan gebruiken in mijn ontwerpen. Het is spannend en ook een uitdaging voor mij. Soms is het een strijd en materialen doen niet altijd wat jij wilt dat ze doen, en juist op andere momenten vloeien de dingen uit je handen (flow).


I just updated these 2 new necklaces to my shop. There's still more to come. I hope to have some time in the next couple of days to photograph my other glass beads and necklaces.

What do you think of my new design with the flower cabochons beneath the focal lampwork bead? I love this design very much. The little flower won't flip over because the weight of the glass bead is much heavier than the flower cabochon. The design is original and an little unusual. I'm always thinking of new materials which I can incorporate into my designs. It's exciting and at the same time an challenge for me. Sometimes it's an struggle and materials won't do the thing you want them to do and at other times things just seem to flow underneath my hands.



Mijn man schrijft zelf Haiku's. Dit zijn niet rijmende Japanse gedichtjes wat de essentie van het moment weergeeft met hierin een verwijzing naar de natuur en een seizoen. Aan onderstaande Haiku moest ik vanochtend denken.

Een wolk van blaadjes
midden in mijn waarneming
Ultiem herfstmoment!


Fijne dag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten