30 oktober 2011

Quick Update

De Flame On zit er weer op. Ik hoop dat iedereen die er naar toe is geweest een leuke tijd heeft gehad, en is thuis gekomen met een hoofd vol nieuwe ideeen. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke gesprekken die ik heb gehad en complimenten over mijn kralen. Tevens vond ik het leuk om ook 'live' de gezichten te zien bij de namen die ik ken vanuit de glasforums.

Uiteindelijk ben ik wegens omstandigheden alleen op de zaterdag met mijn kralen aanwezig geweest. Ik hoop dat ik hierdoor geen mensen heb teleurgesteld die mij op de zondag wilden bezoeken. Soms lopen de dingen anders dan je wilt dat ze gaan....

De komende week zal ik mijn Etsy shop heropenen en diverse nieuwe artikelen toevoegen nadat ik ze op de foto heb gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten