7 mei 2011

Custom order

Ik vind het altijd leuk om op verzoek voor iemand kralen te maken, ik hou van de uitdaging die dit geeft. Soms wordt mij gevraagd om een bepaalde kraal te maken die iemand in gedachten heeft qua kleur, afmetingen en stijl, vaak zonder voorbeeld. Ik doe dan mijn best om er iets moois van te maken zodat iemand er echt blij mee is.

Laatst is mij door een klant gevraagd om een andere versie van een kraal te maken die ik reeds eerder aan haar heb verkocht. Een kraal met veel stringer werk in de kleuren rood, geel, blauw, en groen. Zie hieronder het resultaat.

I always love to make something special for someone. I like the challenge it gives me.
Sometimes I'm asked to make a bead that people have in mind in terms of color, size and style, often without an example. Recently an nice customer asked me if I could make an different version of a bead that I already sold to her before. It was an bead with lot of stringer work in the colors yellow, red, blue and green. I always do my very best to make something that people like.

Deze 2 kralen zijn vanmorgen uit de oven gekomen. Ik hoop dat zij ze mooi vindt!
These 2 beads came out of the kiln this morning. I really hope she likes the beads!






(Er reflecteert wat licht van mijn studio lampen in de kralen)
(There's some light reflecting from my studio lamps in to the beads)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten